Zgłaszanie udziału i opłaty rejestracyjne
Zjazd przeznaczony jest dla przedstawicieli zawodów medycznych, osób uprawnionych do wystawiania recept oraz osób prowadzących obrót produktami farmaceutycznymi.
W zależności od obostrzeń epidemicznych, jakie będą obowiązywały w dniach konferencji, liczba uczestników w obiekcie konferencyjnym może być limitowana, jak również mogą być wprowadzone dodatkowe zasady bezpieczeństwa np. wymóg posiadania aktualnego certyfikatu COVID, wypełnienia oświadczenia epidemicznego itp.
Wysokość opłat rejestracyjnych dla uczestników zjazdu:
Opłata promocyjna - 500 zł brutto – zapłata w terminie do dnia 15 kwietnia 2022 r.
Opłata standardowa - 650 zł brutto - zapłata w terminie od dnia 16 kwietnia 2022 r.
Opłata rejestracyjna uczestnika uprawnia do:
- udziału w wykładach naukowych, sesjach firmowych oraz wstępu na teren wystawy firm
- otrzymania programu zjazdu, identyfikatora, torby zjazdowej
- korzystania z wyżywienia zgodnie z programem
Osoby uczestniczące w zjeździe otrzymają zaświadczenie potwierdzające udział oraz uzyskanie punktów edukacyjnych.
Aby wziąć udział w zjeździe prosimy o wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszenia online.
Warunkiem potwierdzenia rejestracji uczestnictwa w zjeździe jest dokonanie pełnej wpłaty należności w terminie 7 dni od dokonania rejestracji. Istnieje możliwość skorzystania z tzw. szybkich przelewów przed wysłaniem formularza rejestracyjnego lub wysłanie tradycyjnego przelewu. Opłaty za uczestnictwo prosimy wpłacać na konto:
właściciel konta: PAIZ Konsulting Sp. z o.o.
nazwa banku: Santander Bank Polska S.A.
numer konta: 16 1910 1048 2305 0063 2357 0005
Miejsce obrad / zakwaterowanie
Zjazd będzie odbywał się w Grand Hotel Kielce (ul. Sienkiewicza 78, 25-501 Kielce). Uczestnicy mają możliwość bezpośredniej rezerwacji pokoi w terminie 8 - 10 czerwca 2022 r. w specjalnych cenach. Przy rezerwacji przez recepcje hotelową (hotel@grandhotelkielce.pl tel. 41 365 50 00) należy powołać się na hasło "PTUM". Liczba pokoi jest ograniczona. Więcej informacji tutaj.